wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Kategorie

  • stop podróbkom
alt
alt
alt
alt
alt
alt

Hity sklepowe

123

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Ankieta

Czy znalazłeś się kiedyś w sytuacji, kiedy żałowałeś, że nie masz nic do obrony?

  • Tak
  • Nie
  • Nie pamiętam

Systemy płatności

  • eserivce
  • Dotpay
  • tpay.com
  • Payeezy

Opinie o produktach

Chmura tagów

Reklamacje

Reklamacje reguluje §. 11 regulaminu

§. 11. REKLAMACJE
1. Sprzedający ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego.

2.    Niektóre zakupione w Sklepie produkty objęte są ponadto gwarancją producenta. Długość okresu gwarancyjnego jest określana przez producenta i różna u poszczególnych producentów.

3.    Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:
a.    Imię i nazwisko,
b.    numer zamówienia
c.    opis wady towaru/nieprawidłowości funkcjonowania Sklepu
d.    datę zakupu
4.    Zastosowanie się do ust. 3 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.

5.    Reklamacje można składać mailowo na adres reklamacje@radex.mil.pl, elektronicznie klikając tutaj lub telefonicznie pod nr telefonu: (022) 201 21 24.

6.    Wszelka samodzielna ingerencja, dokonana przez Klienta w konstrukcję sprzedawanych towarów, niezwiązana z ich naturalną eksploatacją, która określona została w instrukcji obsługi urządzenia, a zwłaszcza samodzielne rozkręcanie, wymiana i zamiana oryginalnych części na inne, może prowadzić do nieuznania powstałych w wyniku tej ingerencji uszkodzeń.

7.    Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej złożenia.


8.    Wadliwy produkt należy zwrócić na adres Sklepu.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl